poniedziałek, 7 stycznia 2013

Witaj Przygodo!

Witam!
Właśnie zaczął się nowy rok więc najwyższa pora na realizację swoich noworocznych postanowień. Pewnie każdy z Was coś sobie postanowił:) Ja, oprócz diet, ćwiczeń i zabrania się wreszcie za pisanie pracy magisterskiej, wymyśliłam sobie że w tym roku zacznę prowadzić bloga. Pomysł tkwił w mojej głowie już od jakiegoś czasu. Jako, że na co dzień pracuję z dziećmi i swoją pracę bardzo lubię (chociaż przyznaję się, że zdarzają się chwile zwątpienia;), postanowiłam podzielić się swoimi doświadczeniami i pomysłami.
Czego możecie się spodziewać? Na pewno pomysłów na prace plastyczne do wykonania z dziećmi, fajnych zdjęć, zabaw do nauki języka angielskiego, czasami pewnie zdarzy się też jakiś pomysł na własnoręcznie wykonany prezent czy coś kulinarnego (uwielbiam piec ciasta i robić wszelkiego rodzaju słodkości!:).
Zapraszam również do podzielenia się swoimi pomysłami – każdy komentarz będzie bardzo mile widziany:)

P.S. To jest pierwszy mój blog w życiu, więc proszę o wyrozumiałość – jestem w fazie „obczajania” wszystkich opcji;)
Tak więc… Witaj nowa przygodo!:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz